Begin typing your search above and press return to search. Press Esc to cancel.

Szkolenia i warsztaty marketingowe


Warsztaty marketingowe w Campus Warsaw

w ramach Uniwersytetu SEMcampu (semcamp.university)

Warsztaty zostały stworzone przez organizatorów SEMcampu – największego spotkania specjalistów marketingu w Polsce.

Wraz z Mariuszem Gąsiewskim, pracownikami Google oraz najlepszymi trenerami i szkoleniowcami  stworzyliśmy koncepcję Uniwersytetu SEMcampu, aby odpowiedzieć na coraz większe wymagania rynku reklamowego. Uniwersytet SEMcampu stworzony został przy współpracy z Google oraz Campus Warsaw.

Formuła zajęć 80% praktyki / 20% teorii

Naszą ambicją jest dostarczanie najwyższej jakości wiedzy i przygotowywanie do samodzielnego prowadzenia działań marketingowych w internecie poprzez praktyczne warsztaty i bezpośrednią pracę z najlepszymi praktykami w branży. Wszystko w formule maksimum praktyki i minimum niezbędnej teorii.

Uniwersytet SEMcampu wraz z Campus Warsaw postawił sobie za zadanie edukowanie specjalistów gotowych do działań marketingowych w każdej firmie, która planuje wykorzystywać internet w swojej strategii biznesowej.

Tematyka warsztatów na Uniwersytecie SEMcampu:

Warsztaty obejmują najistotniejsze aspekty marketingu w internecie :

  • AdWords Fundamentals: Szkolenia Google AdWords w formie warsztatów – efektywna reklama w największej wyszukiwarce na świecie
  • AdWords Professional: Szkolenie Adwords Professional Optymalizacja konwersji – zaawansowane szkolenie w formie warsztatów skupiające się na optymalizacji pozyskania konwersji (realizacji celów biznesowych) po akceptowalnym koszcie.
  • Analytics Fundamentals + GTM: Szkolenie Google Analytics w formie warsztatów – Najbardziej znane i popularne, na świecie,  narzędzie do analityki internetowej. Solidne podstawy wykorzystania narzędzia do analiz działań promocyjnych oraz zachowań użytkowników. Wszystkie implementacje i kwestie techniczne wykonujemy przy pomocy Google Tag Managera
  • Analytics Professional + GTM: Zaawansowane szkolenie z Google Analytics w formie warsztatów – w programie m.in. zaawansowane analizy działań marketingowych ze względu na cele biznesowe, integracja danych offline i online oraz poszukiwanie prawdziwej wartości klienta. Wszystkie implementacje wykonane własnoręcznie przez uczestników w Google Tag Managerze.
  • Szkolenie z reklamy Facebook Ads w formie warsztatów – czyli jak skutecznie reklamować się w mediach społecznościowych, pozyskiwać wartościowy ruch i tworzyć szerokie strategie sprzedażowo – promocyjne w najbardziej dynamicznym środowisku klientów.
  • Szkolenie skrypty AdWords oraz AdWords API – pełna automatyzacja raportowania oraz zarządzanie kampaniami. Stwórz mechanizmy skracające pracę specjalisty o 50%. Nie trzeba robić codziennie powtarzalnych czynności. Zarządzanie i raportowania, w AdWords, da się automatyzować. WSZYSTKO na przykładach + 80% pracy własnej.

Forma nauki – maksimum praktyki z odrobiną teorii

Zajęcie prowadzone są, przez doświadczonych praktyków oraz pracowników Google, w formie warsztatów. Przyjmujemy zasadę 80% praktyki / 20% teorii. Będziemy pracować na żywych przykładach i rozwiązywać realne problemy i wyzwania, które najczęściej się zdarzają w codziennej pracy.

Każdy temat zajmuje jeden, cały dzień szkoleniowy.

Przed warsztatami, każdy uczestnik będzie musiał zapoznać się z materiałami wstępnymi oraz wykonać pracę domową, która pozwoli w pełni wykorzystać czas podczas samych warsztatów.

Zakres wiedzy, czyli dla kogo są warsztaty

Warsztaty marketingowe Fundamentals stworzone są w taki sposób, aby każdy absolwent Uniwersytetu, mógł samodzielnie prowadzić skuteczne kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google oraz na Facebooku. Wszystko przy efektywnym wykorzystaniu analityki internetowej (podejmowanie decyzji w oparciu o dane).

Warsztaty Fundamentals są także doskonałym rozwiązaniem dla menedżerów i dyrektorów marketingu, którzy muszą pracować, nadzorować i planować pracę agencji reklamowej, zajmującej się działaniami nastawionymi na efekt biznesowy.

Warsztaty zaawansowane przewidziane są dla osób, które mają mają już praktykę z powyższych zagadnień lub przeszły poziom podstawowy Warsztatów (Fundamentals). Chcą zacząć efektywnie optymalizować swoje działania reklamowe w Google, Facebook’u i innych platformach. Chcą także opierać optymalizację o dane z Google Analytics (i innych źródeł) i planować działania w oparciu o prawdziwe wartości klientów i źródeł ich pozyskania.

Kto prowadzi warsztaty?

Warsztaty prowadzą tylko praktycy, z wieloletnim doświadczeniem, pracownicy Google, oficjalni szkoleniowcy Google oraz inni doświadczeni szkoleniowcy w omawianych dziedzinach. Więcej szczegółów o prowadzących i na stronie oficjalnej stronie Uniwersytetu SEMcampu.

Co jeszcze?

Uniwersytet SEMcampu nie zapomina o swoich korzeniach. Z każdych warsztatów, zyski są przekazywane na cele charytatywne.

+ There are no comments

Add yours