Mail, który zostanie przekazany dalej czyli marketing wirusowy


Zastanawiałem się ostatnio, jaki emailing sprawiłby, że odbiorcy będą skłonni przesłać go do znajomych. Przypatrując się różnym akcjo marketingu wirusowego i przeglądając publikacje na ten temat, wyciągnałem nastepujące wnioski. Nie ma jednej odpowiedzi, ale są wskazówki:

1. Ludzie lubią czuć, że posiadają poufną informację, coś, co jest unikalne i czego inni znajomi jeszcze nie znają. Wiedzę, którą będą mogli się pochwalić.

2. Czytelnicy zawsze chcą przekazać informację z branży, która może być pomocna ich kolegom po fachu lub z firmy.

3. Dowcipy w treści także zwiększą chęć przekazywania treści dalej. Jednak nie mogą to być nieciekawe dowcipy. Najlepiej, gdy są to dowcipy z branży, wesoła anegdota.

4. Rożnego rodzaju gry i zabawy interaktywne.

5. Grupowe bonusy, czyli roześlij do trzech swoich znajomych kupon zniżkowy na produkt lub poinformuj o promocji czy obniżce.

Masz jakis inny pomysl? skomentuj ten post.

+ There are no comments

Add yours