Wszystko o Wyniku Jakości w Google AdWords


Ostatnio miałem okazję napisać posta dotyczącego poprawiania Wyniku Jakości AdWords, który jest jakby nie patrzeć najważniejszym czynnikiem optymalizacyjnym w Google AdWords. Im lepszy Wynik Jakości tym lepsze pozycje i niższe koszty.

We wcześniejszych postach pisałem także w jaki sposób wiek konta AdWords ma wpływ na Wynik Jakości oraz przedstawiłem kilka porad wideo dotyczących Wyniku Jakości.

Kilka dni temu Google przedstawiło Przewodnik o Wyniku Jakości, gdzie możemy znaleźć wszelkie informacje dotyczące tego najważniejszego wskaźnika kampanii AdWords. W przewodniku możemy dowiedzieć się między innymi jak zwiększyć Wynik Jakości oraz zapoznać się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania o Wynik Jakości

Zachęcam do studiowania 😉

4 Comments

Add yours
  1. 1
    Kuba

    Właśnie przed chwilą wróciłem z Empiku z Pana książką. Ma Pan miesiąc wolnego od publikacji nowych newsów 😉

  2. 2
    Przemek

    Dziękuję 🙂

    Niestety wolne samo się robi z powodu kolejnego sezonu szkoleń z Adwords bo przecież klienci wolnego nie dają a doba się nie rozciąga niestety.

    Ale nadrobię już niedługo 😉

    Co do książki to zmienił si interfejs a więc sprawy techniczne związane z obsługą są nieaktualne, ale 90% pozostałych zasad zarządzania i tworzenia kampanii się nie zmieniło na szczęście więc myślę, że lektura się przyda 🙂

+ Leave a Comment